frågestunden

frågestunden blev det inga frågor alls på tyvärr eller ja två styckna.. jag  kan tänka min att det är för att den kom deserkt??

Fråga från :http://marielle.missworld.se
Har du några tips på en snabb, enkel och i stort sett gratis outfit? Samtdigt som den ska vara festsnygg...

och mitt svar:
hm..jag tycker att det är tint att ha en klänning när man är på fest.
istortsett gratis. hm det var ju lite svårare, men om men har en klänning kan man ju alltid göra om den till något nytt.
här har jag lite förslag om du gillar att pyssla. annars går det säker att hitta en superfin klänning på REA.
hoppas du hittar något!

TE.X
 
om du har en sådan klänning kan du alltid:
sy in den att den sitter mer slickad. :) sen går det ju att piffa till den mer en rusett?

eller så kan man sy upp den... eller sätta på ett bälte..(det jag försäker säga är attd et går att göra om klänningarne lätt som en plätt plus så blir det ju billigt :D ) tack för din fråga :)


Frågan av :http://linshen.blogg.se/

är det roligt att ha en skvallerblogg?
den är jättebra. vore kul om du svarade

svaret.
ja!! jag tycker det är suerkul :)
tack så mycket,visserligen har jag ju inte hunnit så långt men jag hoppas att det går bra för mig!
klart jag svarar...jag svarar på ALLA frågor!!

Blev lite besviken på att jag fick två frågor :( nästa vill jag ha fler på !! :)
hoppas att det blir så :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack för svaret. :-)

2009-08-22 @ 17:14:35
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0